DPAP.ro Presents

Învaţă cum să începi

Pentru a face treaba, liderii virtuali pot deveni mai directivi, deoarece simt o pierdere a controlului. Este dificil să monitorizezi munca angajaților de la distanţă. Pentru a compensa, ei se bazează în continuare pe furnizarea de structură și direcţie pentru a monitoriza și controla.

În mod paradoxal, această abordare mai mult directiva este opusul a ceea ce este necesar pentru o conducere virtuală eficientă. În schimb, cercetările sugerează că este mai important ca liderii virtuali să împuternicească angajaţii şi să promoveze auto-conducerea. Deşi liderii trebuie cu siguranţă să ofere structura şi direcţia, ei trebuie, de asemenea, să înveţe cum să renunţe.

 

Delegat

Acceptaţi ca micromanagementul nu este posibil ca lider virtual. Delegă membrii echipei și împuterniceşte-i să îşi gestioneze propria performanţă. Studiile arată ca liderii echipei se tem să devină dispensabili şi subestimează capacitatea membrilor echipei de a conduce atunci când este necesar. Acest lucru împiedica eficiența echipei virtuale. Delegarea semnalează că ai încredere în competența membrilor echipei, care promovează relaţii mai puternice şi inspiră încredere.

 

Concentraţi-vă pe rezultate

Lăsând la o parte etică şi colaborarea, evaluaţi angajaţii cu privire la rezultatele muncii lor, mai degrabă decât la modul în care, când şi de unde produc aceste rezultate. Amintiţi-vă că angajaţii apreciază autonomia pe care o oferă munca deoarece le oferă o flexibilitate enormă pentru a îşi echilibra viaţa personală şi profesională. Aveţi încredere în echipa dumneavoastră pentru a lucra în modul preferat, atât timp cât obţin rezultatele dorite.

 

Lipsa transparenței

La birou, liderii pot vizualiza în mod direct progresul şi pot oferi feedback imediat prin comunicare directă. Acest lucru este mai clar printr-un ecran. Liderii ar trebui să creeze condiţii în care angajaţii să se simtă împuterniciţi să îşi finalizeze munca, să acţioneze în interesul echipei şi să ia decizii cu privire la munca lor.

 

Check-in în mod regulat

Membrii echipei trebuie să ştie că îţi pasă de bunăstarea lor şi sunt acolo pentru a-i sprijini. Aşadar, încurajaţi membrii echipei să-i ţină pe toţi la curent cu activităţile lor și cu orice provocări. Acest lucru favorizează un mediu de încredere, angajament și identitate puternică în echipă. Scopul este de a transmite un mesaj care să ajute, dar nu îl gestionaţi.

 

Lasă-le oamenilor permisiunea de a vorbi

Crearea de spaţiu pentru ca membrii echipei să vorbească şi este şi mai critică în mediile virtuale în care oamenii oferă feedback mai puţin ușor. Dar, s-ar putea să nu se întâmple decât dacă liderii fac un efort special pentru a solicita feedback, pentru a se înconjura de oameni care îi menţin oneşti şi pentru a recompensa acest comportament.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *