DPAP.ro presents you

Cafeaua de (la) serviciu: avantaje psihologice si sociale

Cafeaua, lichid necesar, devenit in sociatatea actuala un rau necesar.

Eficienta cu post-it: de ce si cum?

Persuasiunea este in sine o arta, iar una din formele prin care o putem aborda o reprezinta folosirea post-it-urilor.

Cum combati durerile de spate: masuri de protectie

Durerile de spate afecteaza multi dintre angajati, cauza principala a acestora fiind pozitia incorecta de la birou.

Ce este feedbackul si ce rol joaca acesta in cultura organizatioanala

Feedbackul este foarte important in functionarea unei organizatii, insa nu trebuie confundat nici cu critica, nici cu lauda. Exista o linie foarte fina de demarcatie intre feedbackul evaluativ sau prescriptiv si cel cu adevarat constructiv. Un feedback corect transmis ar trebui sa fie un factor de echilibru intr-o organizatie. Formularea si transmiterea unui feedback constructiv […]

5 obiceiuri banale pe care sa le pui in aplicare acum, pentru a-ti transforma timpul petrecut la locul de munca intr-o vacanta

Cei mai multi dintre anagajati abia asteapta zilele de concediu si sansa de a lasa in urma atmosfera de la serviciu. Au nevoie de timp petrecut cu familia si cu prietenii si fac eforturi pentru a se coordona cu acestia atunci cand pleaca in concediu. Insa cati dintre noi pun la fel de multa energie […]

Planul de afaceri – ce este, cand ai nevoie si ce trebuie sa contina

Planul de afaceri cuprinde drumul pe care il va parcurge businessul pana la atingerea obiectivelor, iar antreprenorii de succes ii cunosc foarte bine importanta.

Invata sa lucrezi inteligent, nu mult. 20 de idei destepte de management al timpului de pus in practica, daca vrei sa fii mai productiv

Hiperproductivitatea este o caracteristica vanata de multi angajati. Tocmai de aceea vei observa la metrou oameni care isi citesc mailul in drum spre locul de munca sau dau telefoane in interes de serviciu. Multi dintre acesti oameni cred ca a fi mereu ocupati cu ceva reprezinta cheia succesului nu numai la locul de munca, dar […]

Ghidul demisiei: Toate informatiile pe care trebuie sa le stii

Demisia nu este cea mai confortabila sau placuta experienta prin care puteti trece, insa, e posibil ca nemultumirile de la locul de munca sa va aduca in punctul in care, singura solutie o reprezinta parasirea pozitiei ocupate in cadrul unei companii.

Metode de purificare a aerului din birou. Cum sa ai parte de un aer curat si sanatos

Calitatea aerului joaca un rol esential pentru un mediu de lucru sanatos si o productivitate ridicata. Iata de ce depinde ea.

Cum poti sa iti imbunatatesti calitatea muncii

Fie ca porneste din dorinta personala sau din cerintele explicite ale angajatorului, vine un moment in cariera oricui in care este necesara o imbunatatire a calitatii muncii.

Starea generala intr-o companie: Despre inspiratie si motivatie

Ca si angajator, in goana dupa productivitate este posibil sa fi uitat de importanta echipei de angajati, in cadrul obtinerii acesteia, si cum influenteaza pozitiv sau negativ starea generala legata de activitatea profesionala pe care acestia o desfasoara.