DPAP.ro presents you

Articole esentiale la birou

Pentru functionarea optima in cadrul unui birou nu sunt necesare doar calculatoarele sau mobila. Unele elemente a caror importanta ar putea fi diminuata, cum sunt articolele de birotica si papetarie, reprezinta ajutoare necesare in desfasurarea muncii din fiecare zi.

Invata eficient: cea mai buna tehnica de retinere a informatiilor

In luarea notitelor, unul dintre acele elemente care poate influenta cu adevarat modul in care creierul receptorului percepe informatia este constituit de culori.

Imbunatateste productivitatea si concentrarea: Plantele la locul de munca

Birourile tind sa fie spatii formale, in cadrul carora mobila este sobra, iar aparatura impanzeste toata suprafata acestuia. Iar in acest loc, plantele pot parea sa nu se potriveasca contextului.

Cum ne organizam: caiete de birou VS aplicatii de telefon

Multimea de avantaje care vine odata cu o organizare atenta a zilei de munca a devenit evidenta pana in prezent.

Experiente inevitabile prin care toti trecem la birou

Adevaruri despre viata celor care lucreaza in birouri – poate suna ca titlul unui documentar ce promite a aduce in lumina lucruri nestiute, ajungandu-se in realitate la o enumerare de fapte bine cunoscute de catre noi.

Creioane clasice vs creioane mecanice: pret si functionalitate

Deoarece un manager achizitioneaza instrumentele de scris pentru intreg biroul, este important pentru acesta sa aleaga dintre creionul clasic vs. cel mecanic.

Te ajuta scrisul de mana sa retii mai bine si sa iti pui contributia mai mult?

Tastam masinal, folosindu-ne de laptop / telefon si continuam sa transcriem cuvintele in lumea virtuala cu o viteza incredibila.

Cafeaua de (la) serviciu: avantaje psihologice si sociale

Cafeaua, lichid necesar, devenit in sociatatea actuala un rau necesar.

Eficienta cu post-it: de ce si cum?

Persuasiunea este in sine o arta, iar una din formele prin care o putem aborda o reprezinta folosirea post-it-urilor.

Cum combati durerile de spate: masuri de protectie

Durerile de spate afecteaza multi dintre angajati, cauza principala a acestora fiind pozitia incorecta de la birou.

Ce este feedbackul si ce rol joaca acesta in cultura organizatioanala

Feedbackul este foarte important in functionarea unei organizatii, insa nu trebuie confundat nici cu critica, nici cu lauda. Exista o linie foarte fina de demarcatie intre feedbackul evaluativ sau prescriptiv si cel cu adevarat constructiv. Un feedback corect transmis ar trebui sa fie un factor de echilibru intr-o organizatie. Formularea si transmiterea unui feedback constructiv […]