Whatsapp

TERMENI GENERALI 

Site-ul www.dpap.ro, denumit in continuare dpap.ro, este administrat de S.C. Biro Media Trading S.R.L, cu sediul social in București, Bd. Timișoara, nr. 84, sector 6, capital social 434.000 lei, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/2286/1992, având Codul Unic de Înregistrare RO447220 și următoarele conturi bancare: RO94BTRLRONCRT0V0320180E la Banca Transilvania și RO23RNCB0071011427090001 la BCR.  

S.C. Biro Media Trading S.R.L este denumita in continuare DPAP. Marca DPAP este înregistrată la Oficiul de Stat pentru Invenții si Mărci cu numărul 105193. Prezentul document stabilește termenii si condițiile in care puteți utiliza site-ul magazinului online dpap.ro. De asemenea, accesul pe site-ul anterior menționat se va face sub autoritatea termenilor si condițiilor prezentate in acest document. 

Utilizarea site-ului ca vizitator, înregistrarea ca utilizator si achiziționarea produselor din gama oferita pe site presupun implicit acceptarea tacită și fără rezerve a acestor termeni si condiții, cu toate consecințele care reies din acestea. 

Utilizarea site-ului se va face cu scopul de a vizualiza produsele si informațiile despre acestea si despre magazin, precum si de a crea un cont care să servească la achiziționarea produselor dorite. Utilizarea site-ului in alte scopuri decât cele menționate este interzisă. 

DPAP poate aduce în orice moment modificări asupra conținutului site-ului dpap.ro, modificări de structura si accesibilitate, poate sista furnizarea informațiilor pe site, fără a necesita un acord prealabil si fără a acorda vreo notificare către utilizatori sau către terțe persoane. De asemenea, DPAP poate limita accesul la anumite părți din site, la anumite facilități/frame-uri din site, poate aduce limitări de acces anumitor IP-uri fără notificări si fără vreo răspundere.

 

DEFINIȚII 

DPAP, prin intermediul magazinului online dpap.ro, intitulat generic “DPAP” este denumit „Furnizor” iar produsele, textele si pozele de pe site-ul magazinului sunt denumite „conținut”. 

DPAP permite accesul la site si implicit la conținutul site-ului atât vizitatorilor, cat și utilizatorilor. Prin termenul „Vizitator” al site-ului se înțelege orice persoana fizica sau juridică ce va avea acces liber la site.

Prin termenul „Utilizator” al site-ului se înțelege orice „Vizitator” care se înregistrează ca „Utilizator” prin completarea unui formular de înregistrare, care îi va folosi la realizarea de comenzi de produse de pe site. 

DPAP nu este un site pentru revânzători. 

 

DREPTURI DE AUTOR 

Întregul conținut al site-ului (produse, poze, texte, logo-uri si alte date), generic numite „Conținut”, sunt proprietatea Furnizorului si a furnizorilor săi, și este protejat de Legea nr. 8/1996, cu modificările si completările ulterioare - privind dreptul de autor si drepturile conexe, Legea nr.84/1998 - privind mărcile si indicațiile geografice si Legea nr. 129/1992, republicată - privind desenele si modelele industriale. Dacă întâmpinați pe acest site probleme sau încălcări ale dreptului de proprietate intelectuala, va rugam să ni le sesizați la adresa office@dpap.ro

Accesul liber la site si la conținutul site-ului si utilizarea lor sunt permise doar pentru uz personal, fără scop direct ori indirect comercial. Copierea, stocarea, modificarea ori transferarea cu orice titlu, în parte ori întreg a site-ului și/sau a conținutului nu sunt permise fără acordul explicit, scris, al Furnizorului si sunt sancționate potrivit legislației in vigoare. 

Crearea de legături cu site-ul dpap.ro ale altor site-uri sau invers este permisa cu un acord scris prealabil. DPAP sau terțe părți pot furniza autorizat, prin intermediul site-ului, legături („link-uri”) către alte pagini sau resurse World Wide Web.  

DPAP nu garantează, nu este și nu poate fi responsabil in niciun fel de disponibilitatea acestora, de forma, conținutul, publicitatea, produsele sau alte materiale disponibile pe site-urile respective. 

 

PRODUSE SI POLITICA DE PRETURI 

Produsele comercializate prin intermediul site-ului www.dpap.ro sunt proprietatea Furnizorului. Furnizorul garantează ca produsele sunt noi, ambalate in cutii de carton speciale, iar in momentul livrării sunt însoțite de factura fiscala conform legislației în vigoare. 

Produsele sunt oferite in limita stocului disponibil. Prin urmare, dpap.ro își rezervă dreptul de a nu onora o comanda daca produsul vizat nu se mai afla in oferta curenta de pe site. DPAP se angajează, în același timp, să actualizeze oferta de produse de pe site in funcție de disponibilitatea produselor in stoc. 

Preturile prezentate pe site în lista de produse includ TVA (19%), însă nu includ costurile de livrare. Costurile de livrare sunt afișate in secțiunea Cum se livrează?, iar in secțiunea „Coșul de cumpărături” vor fi afișate atât prețul total al produsului (TVA inclus), cat si prețul total al comenzii (costuri de transport si TVA incluse). 

DPAP se angajează sa afișeze corect pe site-ul dpap.ro preturile și informațiile cu privire la caracteristicile si disponibilitatea produselor. Totuși, mai pot apărea erori de sistem in afișarea sau calcularea preturilor. În acest caz, va fi considerat prețul final al comenzii cel stabilit telefonic împreuna cu consultantul de vânzări dpap.ro. Daca întâmpinați astfel de neconcordante, va rugam sa le sesizați la numărul de telefon fix 021.777.11.22, mobil 0723.216.347 sau sa ne scrieți pe adresa contact@dpap.ro

Imaginile publicate pe site in dreptul produselor sunt cu titlu de prezentare, iar produsele livrate pot fi diferite de cele prezentate in imagini. Pentru a evita o astfel de situație este indicat sa discutați in prealabil cu un consultant de vânzări al firmei noastre. DPAP nu își asuma responsabilitatea pentru caracteristicile si specificațiile produselor de pe dpap.ro, acestea fiind responsabilitatea reprezentanților mărcilor care le-au furnizat sau a importatorilor desemnați de mărci. In același timp, DPAP își rezervă dreptul de a modifica si actualiza descrierile produselor fără nicio notificare prealabila. 

 

FACTURARE SI PLATA 

Plata se poate face in numerar la livrare sau prin ordin de plata/virament bancar in avans. 

1. Plata in numerar pentru produsele livrabile din stoc (termen de livrare maxim 24 ore pentru întreaga tara), se face la livrare, in lei, la valoarea din momentul confirmării telefonice a comenzii.

Plata se face către comisionarul care efectuează livrarea. Pentru comenzile cu plata in numerar cu livrarea in

București sau alte localități, plata se face integral in momentul recepționarii coletului. 

2. Plata prin ordin de plata/virament bancar in avans se face in unul din următoarele conturi:

BIRO MEDIA TRADING SRL

Cod fiscal: RO447220

Sediul: Bd. Timisoara, Nr. 84, sector 6, Bucuresti

Contul: RO94BTRLRONCRT0V0320180E

Banca: Transilvania

sau

Contul: RO23RNCB0071011427090001

Banca: BCR

 

3. Plata online cu card

Acceptam plata cu carduri VISA, Master Card, Maestro si Visa Electron. Banii vor fi retrași din cont in momentul finalizării comenzii, in urma completării datelor cardului si a sumei aferente valorii comenzii in interfața procesatorului de plăti MobilPay ce se va deschide din pagina coșului de cumpărături.

Datele cardului dumneavoastră pot fi  stocate in siguranța astfel încât le veti avea introduse la viitoarea comanda si astfel veți scuti timp la cumpărarea de pe dpap.ro. Numărul dumneavoastră de card nu va fi niciodată afișat integral cu excepția ultimilor 4 digiți așa încât veți ști ce card ati folosit la inregistrare. Puteti sterge detaliile cardului lăsând nebifata căsuța „amintește-ți detaliile cardului /remember my payment details” de pe pagina de plata cu cardul. 

Daca alegeți acest mod de plata, atunci amintiți-va ca va trebui sa reintroduceți detaliile cardului de fiecare data când veți face o comanda pe dpap.ro. 

DPAP își rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans, iar livrarea va fi efectuata numai după intrarea banilor in contul DPAP.

Facturarea se face in funcție de modul de plata. Pentru plățile in avans, prin ordin de plata/virament bancar, va fi emisa o factura proforma imediat dupa plasarea comenzii pe site, factura ce va fi trimisa prin e-mail utilizatorului, pe baza căreia acesta va face plata. Daca plata se face in numerar la livrare, factura fiscala va fi înmânata împreuna cu produsul de către agentul de vânzări dpap.ro. 

 

LIVRARE SI TRANSPORT 

Produsele comandate de pe site-ul nostru se livrează in toata tara. In București si Ilfov, livrările se fac prin curierii proprii ai DPAP, iar in tara, printr-o firma privata de curierat. Produsele sunt ambalate in cutii de carton speciale, sigilate si asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare.

In cazul in care clientul nu poate fi gasit la data si ora stabilite pentru livrare, DPAP va păstra bunurile comandate timp de cinci zile, perioada in care va încerca sa contacteze utilizatorul din nou pentru a face livrarea. După acest interval, comanda va fi anulata.

  

CONFIDENTIALITATEA DATELOR PERSONALE

 

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protecția vieții private in sectorul comunicațiilor electronice, SC BIRO MEDIA TRADING SRL are obligația de a administra in condiții de siguranța si numai pentru scopurile specificate datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o alta persoana. Scopul colectării datelor este furnizarea de bunuri si servicii, iar dpap.ro garantează ca nu le va folosi sau prelucra in alte scopuri fără consimțământul dumneavoastră. 

Site-ul dpap.ro este înregistrat la Autoritatea Naționala de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal cu Numărul de Registru: 200110706088. 

DPAP se angajează sa nu facă spam.

Sunteți obligat(a) să furnizați datele, acestea fiind necesare emiterii facturilor pentru bunurile livrate / serviciile prestate. Refuzul dumneavoastră determina imposibilitatea livrarii. 

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Daca unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, va rugam sa ne informați cat mai curând posibil.

 Utilizatorul este in întregime responsabil pentru păstrarea confidențialității asupra contului si parolei asociate accesului la serviciile site-ului condiționate de logare. In cazul accesării neautorizate a contului de către terțe persoane, DPAP nu isi asuma nicio responsabilitate fata de consecințele ce pot apărea. Daca utilizatorul constata o utilizare neautorizata a contului sau, trebuie sa anunțe Furnizorul in cel mai scurt timp. 

 

GARANTIA PRODUSELOR 

DPAP garanteaza integritatea produselor comandate de pe site pe timpul transportului si pana in momentul livrarii. Produsele, acolo unde este cazul, sunt insotite de certificatul de garantie in original, emis de importator sau furnizor. In functie de produse si de furnizori, Furnizorul asigura garantii cuprinse intre 6 luni si 2 ani. 

 

GARANTIE LEGALA 

Informațiile de interes si reglementările privind garanția legala de conformitate, potrivit art. 4 -pct. 1 lit. e) din OUG 34/2014 si art. 5-14 din Legea nr. 449/2003 sunt mai jos.

Art. 4 – pct. 1 lit. e) / O.U.G. 34/2014 (cu modificările Legii nr. 157 / 22.06.2015)

OUG nr. 34/2014 – drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative

Art. 4: Cerințe in materie de informare pentru alte contracte decat contractele in afara spatiilor comerciale si contractele la distanta

 

(1) Înainte ca un contract, altul decat un contract la distanta sau un contract in afara spatiilor comerciale, sau orice oferta similara sa producă efecte obligatorii asupra consumatorului, profesionistul trebuie sa ii furnizeze consumatorului următoarele informații in mod vizibil, lizibil si ușor de înțeles, in cazul in care respectivele informații nu reies in mod evident din context:

 

e) in plus fata de o mențiune a existentei unei garantii legale de conformitate pentru

produse, existenta si condițiile privind serviciile post vânzare si garanțiile comerciale, după caz;

 

Legea nr. 449/2003 – vânzarea produselor si garanțiile asociate acestora

  

CAPITOLUL II 

Conformitatea produselor cu specificațiile cuprinse in contractual de vânzare-cumpărare

Art. 5. - (1) Vânzătorul este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.

   (2) Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare daca:

a) corespund descrierii făcute de vânzător si au aceleași calități ca si produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;

b) corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului si acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;

c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de același tip;

d) fiind de același tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declarațiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.

Art. 6. - Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoască aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate işi are originea in materialele furnizate de consumator.

Art. 7. - Vânzătorul nu este răspunzător de declarațiile publice prevăzute la art. 5 alin. (2) lit. d), in oricare dintre următoarele situații, daca probează ca:

a) nu a cunoscut si nu ar fi putut, in mod rezonabil, sa cunoască declarațiile in cauza;

b) declarația fusese corectata la momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare;

c) decizia de a cumpăra produsul nu putea fi influențată de declarațiile publice in cauza.

Art. 8. - (1) Orice lipsa a conformității rezultata dintr-o instalare incorecta a produselor va fi considerata echivalenta cu o lipsa a conformității produselor, daca instalarea face parte din contractul de vânzare a produselor si produsele au fost instalate de vânzător sau pe răspunderea sa.

(2) Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care produsul destinat a fi instalat de consumator este instalat de acesta si instalarea incorecta este datorata unei deficiente in instrucțiunile de instalare.

  

CAPITOLUL III 

Drepturile consumatorului

Art. 9. - Vânzătorul este răspunzător fata de consumator pentru orice lipsa a conformității existenta la momentul când au fost livrate produsele.

Art. 10. - In cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului sa i se aducă produsul la conformitate, fără plata, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzătoare a prețului ori de rezoluțiunea contractului privind acest produs, in condițiile art. 13 si 14.

Art. 11. - (1) In cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului in primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, in fiecare caz fără plata, cu excepția situației in care măsura este imposibila sau disproporționata.

(2) O măsura reparatorie va fi considerata ca disproporționata, daca ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile in comparație cu cealaltă măsură reparatorie, luând-se in considerare:

a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;

b) importanta lipsei de conformitate;

c) daca cealaltă măsura reparatorie ar putea fi realizata fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

(3) O măsura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuiri sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vânzător si consumator, si fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luând-se in considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.

(5) In cazul reparării produsului, in acesta vor fi montate numai piese noi.

Art. 12. - Noțiunea fără plata, prevăzută la art. 10 şi 11, se refera la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poștale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare.

Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a prețului sau rezoluțiunea contractului in oricare dintre următoarele cazuri:

a) daca nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;

b) daca vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioada de timp rezonabila;

c) daca vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.

Art. 14. - Consumatorul nu este îndreptățit sa solicite rezoluțiunea contractului, daca lipsa conformității este minora.

  

DREPTUL DE RETURNARE A PRODUSELOR CUMPARATE 

Potrivit Ordonanței OUG 34/20014 - privind protecția consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fără penalități si fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care vor cădea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Puteți descarcă un model de formularul pentru retur aici: Formular Retur 

Puteti trimite un email cu solicitarea direct pe mail aici: contact@dpap.ro

 

DECLINAREA RESPONSABILITATILOR 

DPAP nu oferă nicio garanție ca produsele comandate de pe dpap.ro vor satisface toate dorințele utilizatorului cu privire la produsele comandate. 

DPAP nu oferă nicio garanție cu privire la funcționarea site-ului sau corectitudinea informațiilor prezentate in cadrul acestuia. Totuși, dpap.ro se preocupa sa actualizeze informațiile, astfel încât, cat mai puține erori de orice tip sa apară.

  

FRAUDA

 Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica conținutul site-ului dpap.ro sau de a afecta performantele serverului pe care rulează site-ul va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului www.dpap.ro si va face obiectul unei plângeri penale la organele de politie împotriva aceluia sau acelora care au încercat acest fapt.

 

DISPOZITII FINALE 

DPAP are dreptul de a modifica aceste reguli in orice moment. Orice modificare va fi făcută publica in aceasta pagina si va intra efectiv in vigoare din momentul postării ei pe site.

Orice litigiu apărut intre clienți si Furnizor va fi rezolvat prin cale amiabila. Daca aveți probleme legate de o comanda, de produse, de livrare sau de orice alta natura, puteți lua legătura cu persoana de contact responsabila cu concilierea, Adrian Popa, prin e-mail, adrianpopa@dpap.ro, sau telefonic, 0723 216 347.

 In cazul in care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instanțelor de judecata romane, conform legislației in vigoare.