DPAP.ro Presents

Wellness Wednesday: Despre Sanatate si Fericire la Job

In ultimii ani, notiunea de wellness si wellbeing la locul de munca s-a popularizat din ce in ce mai mult, si asta din motive bine intemeiate.

Pentru multi dintre noi, mediul de lucru modern inseamna timp indelungat de stat la birou, mese grabite intre sedinte si ochi fortati in fata monitorului. Pe termen lung, acestea ne pot afecta cu usurinta starea mentala si fizica.

wellness

Sanatatea si fericirea angajatilor nu numai ca sunt esentiale pentru productivitatea acestora, dar reduc si costurile medicale precum si pe cele de recrutare si retentie.

Cand spunem wellbeing, ne referim la 5 directii principale:

  • Scop: sa poti gasi sensul in ceea ce faci, sa iti placa si sa fii motivat sa iti atingi obiectivele
  • Socializare: sa poti lega relatii sanatoase si apropiate, atat in viata personala, cat si la birou
  • Financiar: stabilitatea financiara reduce stresul si creste sentimentul de siguranta
  • Comunitate: sentimentul de apartenenta, sa iti placa unde traiesti, sa te simti bine acolo unde locuiesti si unde muncesti
  • Sanatate fizica: sa ai energia necesara pentru a-ti indeplini toate obiectivele

Este clar – o simpla sala de fitness sau o oferta de gustari sanatoase nu sunt indeajuns pentru a creste wellness-ul la locul de munca.

Ce poti face pentru ca angajatii tai sa se simta mai bine fizic si psihic, sa fie productivi si motivati si sa aiba un sentiment de apartenenta in echipa ta? 

Ofera ore flexibile, posibilitatea de a lucra de acasa si mai multe zile de concediu de odihna

Daca domeniul de activitate al afacerii tale iti permite, poti lua in calcul orele de lucru flexibile, care vor reduce stresul angajatilor nevoiti zilnic sa se lupte cu traficul orelor de varf si sa jongleze cu responsabilitatile din viata personala.

 

Investeste in birouri de tip standing si alte accesorii ergonomice

Domeniul ergonomiei la locul de munca este si el in continua expansiune. Produsele special create pentru sanatatea articulatiilor, spatelui si ochilor pot face minuni cand vine vorba de sanatatea si productivitatea angajatilor care petrec 8 ore la birou.

wellness

Crearea unui mediu de lucru sănătos, cu relații bune între colegi, care să reducă nivelul de stres, este vitala pentru stabilirea unui echilibru între viata profesională și cea socială, si va oferi rezultate vizibile si productivitate la muncă. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *