DPAP.ro Presents

Primele știri de care ai dat sunt despre politicieni care fură și oameni care nu sunt politicieni și fură.

În drum spre birou, oamenii se bagă în fața unui altuia, se uită urât unu la altu, se claxonează unii pe alții.

Ajungi la birou, la intrare sunt doi colegi care nu te salută iar la cafea este o coadă unde nimeni nu zâmbește.

Simți că abia ai început ziua și totuși ai reușit să te încarci cu energie negativă. Te gândești să balansezi situația și să faci ceva amabil. Te oprești la biroul noului coleg și începi o conversație. Alții se alătură și vin să facă cunoștință cu el. Primul lucru pozitiv din ziua ta tocmai s-a propagat în tot biroul… deodată, energie pozitivă. Imaginează-ți că toți din birou fac un gest similar de bunătate, oricât ar fi de mic.

 

Provocarea DPAP.

Recent, o grădiniță client DPAP a început o astfel de provocare. Provocarea constă în îndeplinirea unor gesturi mici de bunătate care să ajute copiii să se concentreze pe a fi mai buni și să creeze un mediu de învățare mai ok. O idee foartă bună mai ales pentru că obișnuiesc copiii cu astfel de gesturi de la o varsta foarte mică. Nu este prea târziu nici pentru cei din forța muncii J

Cel mai important lucru înainte de începerea provocării este să nu te aștepți la nimic în schimb. Nu e cel mai simplu lucru, și o să ți se pară ciudat și frustrant dacă nu primești nimic înapoi. Fii constant în bunătatea ta și va devenii mai ușor cu cât faci mai multe gestui amabile.

 

Bunătatea la birou.

 Exemple de lucruri pe care le poți face în fiecare zi

  • Zâmbește colegilor pe lângă care treci. În drum spre o întâlnire, spre bucătărie, spre masă sau spre cafea.
  • Fă ordin într-un spațiu comun. În zona imprimantei, la o masă comună, la dozatorul de apă, la cafea.
  • Complimentează cel puțin o persoană pe zi.
  • Mulțumește printr-un mail sau verbal. Chiar dacă face parte din fișa postului să vorbească cu clientul sau să-ți trimită rapoartele.
  • Cumpără cafea pentru un coleg.
  • Intreabă: Te pot ajuta cu ceva?

 

Fii bun cu tine.

  • Pleacă de la birou la timp. Ai nevoie de timp să îți reîncarci bateriile
  • Concentrează-te pe pozitivitate. Imediat cum simți emoții negative, reorientează-le prin a face gesturi de mai sus.
  • Renunță la FastFood. Mănâncă sănătos, de preferat cu cineva nou. Folosește-te de asta să îți cunoști mai bine colegii
  • 10 minute pauza să te plimbi afara. Aer curat și o minte limpede.

 

De ce să fii mai bun la birou?

Poate e destul de evident răspunsul, dar cu toții avem nevoie să ne reamintim. Să fii amabil are beneficii pe termen lung atât pentru cel care oferă cât și cel care primește. Printre beneficii:

  • Te simți bine că ajuți pe alții
  • Îi inspiri pe alții să facă la fel
  • Ajuți la crearea unui mediu prosocial la birou
  • Reducerea stresului la birou
  • Afectează pozitiv cultura de la birou
  • Îmbunătățește sănătatea

Aceste mici gesturi ajută la răspândirea bunătății nu numai la locul de munca. Uneori aceste gesturi încep să se răspândească în grupurile sociale ale colegilor. Participând la provocarea DPAP participi activ la răspândirea energiei pozitive.

Cu deadline-uri, întâlniri non-stop, și politica de la birou, este bine să te concentrezi pe aspectele pozitive din viața de la birou. Hai să ajutăm și să fim amabil cu colegii. Să ne concentram să facem biroul pe care îl împărțim mai prietenos și mai bun. Hai să ne bucurăm și să avem o experiență mult mai plăcută în tot timpul petrecut la birou.

 

Scrie în comentarii propriile gesturi de amabilitate. Un mic gest pe care îl poți face chiar acum după ce ai citit acest articol este sa răspândești cu un share acest articol.

 

 

 

 

Comments (1):

  1. Contenido

    April 4, 2018 at 04:37

    Am publicat comentariul. Vă mulțumesc!http://writemyesaybest.com

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *