DPAP.ro Presents

O poveste inedită îți poate scoate afacerea din anonimat

Poveștile nu se spun doar în jurul unui foc de tabără. O poveste bună poate fi și abordarea perfectă pentru a face afacerea ta să iasă din banal și a atrage clienții mai aproape de tine.

Crezi că nu ai nimic interesant de “povestit”? Nici o afacere nu e plictisitoare.

În spatele oricărui antreprenor stă o poveste inedită, trebuie doar să găsești elementul special și abordarea potrivită. Afacerea ta poate avea la origini o poveste personală fascinantă, sau o motivație profesională și un scop suprem.

Abordarea personală

Povestea afacerii tale pornește de la acel moment cheie din viață care ți-a adus ideea și curajul de a pune pe picioare un business de la zero.

Poate că ești acel antreprenor care a riscat totul pentru a-și duce visul până la capăt, care a făcut sacrificii și a dat dovadă de perseverență. Cu siguranță au existat piedici și povești amuzante, dramatice sau motivaționale, care să îți aducă apreciere și să îi inspire și pe alții.

Poate că e vorba de o afacere de familie, un exemplu de muncă în echipă și devotament, întinse pe parcursul multor ani și de-a lungul mai multor generații. Iar fiecare generație aduce ceva în plus pentru succesul afacerii și o ține actuală în mediul de business de astăzi.

Caută acel CEVA care va stârni interesul publicului, care te va deosebi de alte povești de succes și care va face clienții să se simtă mai apropiați de afacerea ta.

Un scop suprem

Afacerea ta a fost clădită pe un scop comun, suprem, pe care îl împărtășești cu echipa și acum, cu clienții tăi. Poate fi vorba de o cauză caritabilă, o idee inovatoare sau o dorință de schimbare. Cu cât îți promovezi mai mult povestea, cu atât mai mulți “adepți” o vor descoperi și se vor alătura cauzei tale.

O poveste bine spusă poate fi chiar baza unei strategii de marketing pe care se va clădi un brand puternic. A avea un scop suprem și un set de valori clare și sincere este esențial și, în cele din urmă, profitabil.

Cele mai bune povești au un element specific, duc publicul într-o călătorie alături de ei, fie în trecut sau în viitor și câștigă astfel încrederea audienței, care simte că astfel înțelege mai bine abordarea și motivația business-ului tău.

O poveste de succes poate include ambele componente, cea personală și cea profesională, dar poți începe mai ușor, alegând una din cele două direcții.

Trend-urile și zvonurile vin și pleacă, dar o poveste bună rămâne aceeași, sinceră și originală.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *