DPAP.ro Presents

Cum poti sa iti imbunatatesti calitatea muncii

Fie ca porneste din dorinta personala sau din cerintele explicite ale angajatorului, vine un moment in cariera oricui in care este necesara o imbunatatire a calitatii muncii.

Aceasta este, in realitate, o treapta pe care toti angajatii trebuie sa o parcurga, spre promovare, iar totul porneste de la dorinta de autodepasire.

In continuare vei putea vedea cateva sugestii care te pot ajuta in imbunatatirea calitatii muncii tale in cadrul unei companii.

Intreaba

Este important sa accepti ca nu cunosti toate raspunsurile, ca poti afla lucruri noi chiar si de la persoane mai tinere decat tine, ca nu e nici o problema in a intreba. Astfel, fie ca esti la inceput de drum si ai nevoie de indrumari pentru a invata cursul lucrurilor in interiorul companiei, fie ca noul val de tehnologie te depaseste putin, solutia cea mai simpla este sa intrebi, sa apelezi la ajutorul colegilor.

Informeaza-te

Indiferent de domeniul in care ai profesa, un lucru este sigur. Datorita faptului ca lumea se afla intr-o continua miscare si evolutie, apar mereu noi lucruri in domeniul tau de lucru, cu care trebuie sa fii la curent daca doresti sa ramai in pas cu miscarea rapida ce se desfasoara. Prin constientizarea de noi tehnici, aparatura moderna, nu o sa ramai in urma, iar calitatea muncii tale poate fi imbunatatita chiar prin cadrul acestor noi descoperiri.

Persevereaza

Noile sarcini te inspaimanta si alegi sa eviti o anumita abordare din frica de a gresi. Esential este sa accepti posibilitatea erorii si necesitatea de a continua sa refaci metoda ta, pana cand vei ajunge in punctul de a elimina orice urma de greseala. Iar atunci, sa nu te plafonezi. Sa nu continui pe calea deja batatorita, ci sa cauti noi provocari, sa incerci o continua autodepasire a abilitatilor initiale. Invatatul nu se opreste in timpul facultatii sau masterului, ci continua pe toata perioada de desfasurare a activitatii in domeniul ales.

Pentru a incepe acest drum al imbunatatirii calitatii muncii personale, un bun start o reprezinta cererea unui feedback din partea coordonatorului, care te va ajuta sa ai o viziune clara asupra aspectelor ce trebuie modificate. Iar o continuare si mai buna este contituita de punerea in practica a acestora. Pentru noi este foarte usor sa limitam totul la nivel de plan si chiar sa ne simtim bine pentru o perioada cu intentiile noastre marete, dar punerea in practica este ceea ce va ajunge sa ne ofere, cu adevarat, rezultatele dorite.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *