DPAP.ro Presents

Cum ne organizam: caiete de birou VS aplicatii de telefon

Multimea de avantaje care vine odata cu o organizare atenta a zilei de munca a devenit evidenta pana in prezent.

Dar, in aceasta lume impregnata de tehnologie, care vine cu o serie impresionanta de aplicatii dedicate acestui tip de organizare, folosirea caietelor de birou devine un fenomen in sine.

Ce face oamenii sa aleaga in continuare o foaie si un pix pentru programarea activitatilor sau ce avantaje vin odata cu aplicatiile telefoanelor? La ambele intrebari vei gasi mai jos o creionare a unor posibile raspunsuri.

 De ce angajatii aleg carnetul de organizare?

Acest tip de caiet de birou permite reintalnirea angajatului care, din cauza locului de munca foloseste predominant doar intrumente ale tehnologiei moderne. Asadar, sentimentul de melancolie, provocat de timpurile in care angajatul isi programa temele pentru scoala sau isi facea un program de invatare pentru examene, il face pe aceasta sa incerce o reincarnare a acelui sentiment si poate a nivelului de eficacitate provocate de aceasta metoda.

Departe de nevoia continua de cuplare la o sursa de electricitate, aceasta alegere sintetizeaza perfect dorinta angajatilor de deconectare fata de tehnologie.

Si, cand a fost ultima oara cand a aparut problema intreruperii internetului in timp ce foloseai un caiet de birou?

De ce angajatii folosesc aplicatiile de organizare?

Da, am stabilit deja ca ne aflam in era tehnologiei. Toti suntem constienti de acest lucru, iar unii angajati vor sa profite de toate avantajele care vin odata cu tehnologizarea intensiva. Asa ca nu e surprinzatoare alegerea angajatului de a folosi aceste aplicatii, in principal deoarece aduc un nivel ridicat de inovatie, reusind sa faca din simpla programare a activitatilor desfasurate in cadrul biroului un joc, mai complex decat corelarea dintre ore si sarcinile de indeplinit. Iar specificatiile acestea ce includ alarme care anunta momentul inceperii unei noi sarcini poate ajuta angajatul la o ghidare eficienta.

Organizarea, indiferent de modalitatile alese pentru a o pune in practica, ramane la fel de eficienta, atata timp cat angajatul alege varianta care il ajuta cel mai mult in realizarea acesteia, iar in cazul in care una din cele doua variante nu functioneaza conform necesitatilor reale, nu va evita sa o inlocuiasca.

In concluzie nu exista modalitatea cea mai buna de organizare, ci doar modalitatea cea mai potrivita, pe care fiecare angajat o va alege strict in functie de dorinta personala, careia i se pot adauga cativa termeni tehnici, legati de modul in care balanta se inclina, mai mult spre numarul de sarcini ce trebuie realizate sau spre o motivarea psihologica, ce ajuta angajatul in a-si respecta programul stabilit.

Fiindca nu modalitatea de organizare conteaza cel mai mult, ci dupa crearea unui program foarte bine stabilit, cu adevarat important este respectarea acestuia. Altfel, tot efortul depus va fi absolut inutil.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *