DPAP.ro Presents

7 Lucruri Care Îți Definesc Brandul Personal

Dacă vrei să-ți construiești brandul personal, cel mai important lucru de știut de la început este:

Cine ești contează mai mult decât ceea ce faci.

Sunt mulți antreprenori, speakeri, marketeri, consultanți de business sau financiari. Ceea ce îi îi scoate în față pe unii din ei are legătură mai mult cu felul în care sunt și se prezintă decât munca pe care o oferă.

Oamenii gravitează către alți oameni – punctul principal (și valoarea adăugată) al brandingului personal.

 

Vocea

 E dovedit că vocea cu care te exprimi e cea mai importantă parte din strategie. Cum alegi să îți exprimi acea voce rămâne de stabilit în funcție de Brandul Personal ales de tine.

Dacă ești scriitor, vocea ta este exprimată în scris.

Dacă ești muzician, vocea ta se exprimă prin instrumente muzicale.

Dacă ești foto model, vocea ta este exprimată prin ochi. (cred)

Dacă ești antreprenor sau speaker, vocea ta se exprimă prin… voce J

Pentru un Brand Personal memorabil nu este nevoie să ai o voce bună. Sau super bună.

 

Este vorba să ai propria voce. O voce unică. Identificabilă doar cu tine.

 

Stilul

Cum te prezinți este ceea ce dă vocii tale o garderobă, și încă un strat de expresivitate.

Steve Jobs avea o helancă neagră.

Mark Zuckerberg are un hanorac.

Nu este vorba de a apărea in vreo revistă de moda. Este vorba sa fie în ton cu cine ești și în echilibru cu valorile tale.

Poate că stilul tău este să porți tot timpul papion.

Poate că sunt pantaloni de training și tricouri largi.

Sau poate îți place să pară că ești homeless.

Ce te face confortabil, este pentru tine. Ce îți dă o stare de bine, este pentru tine.

 

Maniere

O parte care de obicei este lăsată la o parte din strategia de construire a brandului personal.

Deși, manierele spun mai multe despre tine decât lucrurile pe care le spui efectiv.

Ai o strângere de mână puternică sau moale?

Menții contactul vizual sau te uiți repede în altă parte?

Ții ușa pentru cel din spatele tău?

Înjuri în diverse circumstanțe sau te cenzurezi?

Te uiți la telefon din 5 în 5 minute sau ești prezent cu persoana cu care te afli?

Toate detaliile de genul contribuie la imaginea ta de ansamblu, și nu ar trebui să fie uitate.

 

Cercul tău

Poți învăța multe despre o persoană în momentul în care îi cunoști prietenii.

Persoanele cu care te asociezi au impact mai mare decât crezi asupra imaginii tale.

O mare parte din creșterea Brandului Personal ține de persoanele cu care colaborezi, cu care lucrezi și care primesc într-un final aprobarea și timpul tău..

Ești produsul a celor 5 oameni cu care îți petreci cel mai mult timpul.

Pentru simplul motiv de a te dezvolta pozitiv, fii atent la persoanele cărora le acorzi timpul tău.

 

Obiceiurile

Nu lăsa un singur succes să îți definească Brandul personal. O singură victorie nu e o strategie pe termen lung.

Oamenii sunt entuziasmați de o victoriei pe o perioada definită de timp.

Ce faci în fiecare zi?

Ce faci în fiecare dimineață?

Cum îți începi ziua la birou?

Cum rezolvi problemele care apar?

Ce te inspiră?

Cum te dezvolți?

Obiceiurile noastre sunt ceea ce ne construiesc ca oameni. Tot obiceiurile, sunt ceea ce construiesc un Brand Personal puternic și semnificativ.

Dacă îți dorești ca audiența ta să stea cu tine pe termen lung, nu te baza pe o singură victorie. Bazează-te pe obiceiurile tale și construiește obiceiuri noi.

 

Cuvântul tău

Oricare este obiectivul tău pentru construirea brandului personal, trebuie să realizez că ceea ce te face unic se bazează pe tine ca persoană.

Asta înseamnă, că orice spui, trebuie sa susții. Trebuie să crezi în ceea ce spui și să îți asumi până la capăt.

Dacă spui că o sa faci ceva pentru publicul tău. Fă-o.

Dacă promiți ceva, ține-te de promisiune.

Legătura ta cu oamenii care te urmăresc se rezumă la onestitate, integritate si loialitate.

Ține-te de cuvânt, orice ar fi.

 

Constanță

 Ceea ce îți construiește, crește și îți face brandul personal mai vizibil este un singur lucru: constanța

De ce?

Pentru că te răsplătește atât pe tine, ca creator, cât și publicul tău.

Prin constanță înveți cine ești. Prin constanță îți descoperi vocea, stilul, obiceiurile, manierele. Constanța este modalitatea prin care faci ajutările pas cu pas către cine vrei să fii.

Constanța este modalitatea prin care crești.

Tot cu constanță crești loialitatea, creezi intrigă și suspans. Prin constanță atragi din ce în ce mai mulți oameni.

Fără constanță, niciunul din punctele de mai sus nu contează. Deloc. Construirea unui brand personal nu este despre a scrie un articol după care să stai și să primești aplauze.

 

Să îți creezi un Brand Personal este un stil de viață.

Este o promisiune și un angajament făcut cu tine, ca în timp ce îți descoperi calea și călătorești prin viață, îți vei face timp să împărtășești din cunoștințele acumulate și cu ceilalți.

Asta înseamnă, să împărtășești cu rețeaua ta de cunoștințe în fiecare zi.

 

 

 

Comments (1):

  1. Cristian

    January 5, 2019 at 23:33

    Un articol calitativ și informativ.
    Mulțumesc.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *